Donja

Donja

dinsdag 17 juni 2014

voeding

Na al die jaren honden te hebben gehad komen we nu toch in een heel andere wereld terecht. Donja bracht ons bij de puppenschool, een verrijking voor onszelf om daar te komen. Een pup opvoeden, een maatje van haar worden ipv de baas te spelen dmv bevelen roepen. Ook de voeding zijn we nu mee bezig. De laatste jaren hebben we met Kwispel de nodige onkosten moeten maken bij de dierenarts door dat ze te veel tandsteen had, verstopte anaalklieren, jeuk.......Dan krijg je allerlei informatie over voeding: geef vers vlees en deze klachten heb je niet meer......Een nieuwe zoektocht is begonnen...het eerste vlees daar werd ik zelf onpasselijk van. Een buurvrouw aangesproken met honden waarvan ik wist dat zij haar honden ook op vers vlees heeft. Zo lief even later kwam ze een pakje vlees brengen en ja dat ziet er veel beter uit! En Donja vindt het heerlijk. Ja natuurlijk, ook Kwispel krijgt dit hoor, dat arme oude vrouwtje verdiend dat zeker. wat heeft ze het te verduren met zo'n wildebras in huis..........ook al zegt deze foto iets heel anders:-)


4 opmerkingen:

  1. Haha, Dat is zo met pups; alles voluit doen; dus na voluit spelen ook voluit slapen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een dagtaak bij met zo'n blije energieke pup. Mijn vader gaf vroeger ook puppy cursussen en daar ging ik wel eens kijken. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat leuk, zit ik hier in Kroatiƫ in de zon, lees ik opeens dat jullie gezinsuitbreiding hebben. Mag ik, als ik terug ben op kraambezoek komen?:)
    Wat een bofkont is Donja, dat ze bij jullie terecht is gekomen. Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om te lezen en wat leuk (en ook een zorg) zo'n pup, hij heeft het wel goed bij jullie, een honden paradijs.

    BeantwoordenVerwijderen